byter om...

Hej på er!

Dagen började med att jag sov över och fick strässa ihjäl mej och sånt hatar jag verkligen!Sen tog jag och Jenny bilen till skolan ist, så det verkligen skönt.Vi hade kök hela dagen det var drygt men gick väl bra.Slutade vi tre då gick jag ner på station och mötte Tina en snabbis och sen tog jag bussen hem.Var hemma runt fem sen dess har jag bara käka och nu sitter jag här som vanligt, men jag väntar faktist på att min lillasyster ska göra klar sin läxa så hon kan ta några helkropps bilder på mej som Petra behöver för att göra min header/design, dem andra bilderna jag skickade gick tyvärr inte att arbeta med, därför har det hära tagit tid.Jag tänkte faktist göra den somrig med sommar outfit och så eftersom sommaren är på väg, så får hoppas att det blir bra.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0