hemma nu!

Har precis kommit hem jag hann tyvärr inte blogga innan jag stack ut men jag åkte iaf med pappa till stan när han skulle hemta Carro på jobbet sen tog jag bussen därifrån till Robin där var även Anton.Vi kollade på film,åt godis och hade det allmänt trevligt bara:)Jag står tyvärr över träningen idag för jag känner att jag ansträngt kroppen för mycket och behöver vila en dag också har jag huvudvärk, men imorgon blir det att träna igen.!Nu ska jag värma billys panpizza så det blir mums och sedan kika runt lite, återkommer sen igen;)

Ibland får man lov att bjuda på sig själv också, hahaha:)
Råckade dock rynka pannan, haha igronera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har en fråga angående headern , jätte fin ! :)

de svarta legginsarna du har där, är det ngt nyinköpt, isåfall vart finns dem att köpa ? :)

fin blogg!

2010-05-13 @ 09:45:18
URL: http://mooat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0