min dator är pajj :(

Hejsan!

Förlåt för ingen mer uppdatering igår men anledning till det var att min dator bara helt plötsligt stängdes av och gick inte att få på igen och jag skulle som sakt iväg och vara med Alexandra och Robin♥, vi satt hemma hos honom och kollade på våran favorit film hundtricket, den tröttnar jag aldrig på, hehe! :) Kom hem vid 23.15 och provade då att få på datorn men samma jävla fel då och arg jag blev! Så då gav jag upp och la mej tidigt.

Just nu sitter jag på pappas dator, vaknade för en stundsen och ska strax käka lunch. ;) Jag har inga alls planer för dagen ännu, utan jag tare som det kommer, men som tur är regnar det äntligen inte ute iaf, skönt somfan! Imorgon har jag praktik på dagis och jag längtar faktist, hellre det än skola. :)

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0