ÄNTLIGEN LOV!!!!!

Hej på er!

Förlåt för ett sent inlägg, men datorn har haka upp sig så mycket så jag har inte orkat men iaf.
Idag klev jag upp vid åtta,jag försov mej längre än vad jag tänkt, men det var skönt.Va bara att göra sig i ordning och slänga i sig frukost sen bar det av till praktiken, ändrade ju tid så jag började 9 idag till halv 5 och det var verkligen skönt!På lunchen skulle jag gå till farmor och farfar men det spöregna, så blev att käka på sibylla ist, gott.Kom hem runt fem, sen dess har jag suttit här,varit nere och kika på tv åkt och handla donken med pappa och Carro.Har precis käka och nu kikar jag runt litegrann bara, tar bussen vid åtta för att vara med världens bästa Elin Ekengren. Bloggar mera när jag är hemma igen=)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0