baddags!

Hej på er!

Jag är seg jag vet, jag har inte äns hoppat ner i badet än,jag började med att käka frukost sist jag gjorde ett inlägg sen har jag bara suttit vid pappas dator och legat och vila i soffan så sjukt trött.Sen har jag suttit vid min dator och raderat 1301 bilder som jag inte ska ha kvar, så nu har Carro hjälpt mej att lägga över dem bilderna jag ska ha kvar på en skiva så nu håller hon på att installera windows xp, det tar ett tag till, men nu kommer dator gå mycket snabbare vilket jag gillar, så det blir mer uppdatering senare när jag sitter på min egna, sitter alltså på pappas dator nu som jag sa tidigare..Men nu så ska jag hoppa ner i badet en snabbis(tror jag?) och sen hoppas jag att min dator är klar så jag kan sätta mej där och lägga mej i sängen och se någon bra film men Jenny frågade också om jag vela vara med henne, men får se om jag orkar, man blir ju bara deprimerad av vädret!Jag som trodde sommaren var på väg, men hade väl tydligen fel?Kanske stannar hemma ist,skulle behöva ducha och skölja in löshåret med hårinpackning och platta det.Aja, får se hure blir, hörs vidare sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0