d a g e n

Hej på er!

Efter att jag hade slutat skolan idag och kommit till söderhamn så åkte jag och Jenny ner på stan och kikade runt lite i affärer.Och för er som inte vet så går jag skolan i bollnäs.Sen tog vi bussen hem till henne, jag gjorde henne sällskap bara sen tog jag bussen tillbaka för att åka hem.Har precis lagat mat och käka,pappa och Carro är ju i hudik på ultraljud så jag gjorde i ordning potatis och korv,är så himla mätt och belåten.Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen men framför allt vill jag att klockan ska bli nio så Andra Avenyn kan börja!:)

Ska alltid strax knäppa en bild på min outfit från idag,så kika gärna in snart.
Puss & Adjö så länge!

Kommentarer
Postat av: lina :)

Är nätbodys hiss eller diss? :) vad tycker du själv? :)

2010-04-14 @ 18:44:53
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0