film tajm!

Hej på er!

Tänkte berätta vad jag gjort sen skolans slut, jag och Jenny åkte som sagt hemåt mot Söderhamn när vi hade idrott.När vi väl va framme så åkte vi ner på stan och kikade runt lite i affärer,hon letade efter tunika och fanns inte en ända typ, jävla skit affärer vi har i stan,dem borde skämmas!Sen åkte vi hem till henne,hon åt mat och sådära sen gick vi ner till parkeringen där Robin och Elin satt och väntade på oss, vi satt i solen och prata bara, hur skönt som helst i detta underbara väder.Sen runt kvart över sex så tog Robin moppen medans jag & Elin walking on sunshine.Men sen så skjussade Robin mej till stan ist och Elin stod och vänta.Va hemma runt sju sen dess har jag bara käkat mat och nu sitter jag här och kikar runt lite.Ska nog se någon film snart, får se vilken det blir.

Och jag kanske ska berätta att jag har slutat helt på praktiken, jag kände faktist att jag velade tillbaka till skolan den tiden som är kvar innan sommarlovet,jag trivdes jätte bra på Hemköp det gjorde jag, men jag känner att jag hellre vill gå korta dagar och samtidigt kunna träffa alla underbara, så det blev mitt beslut.Så imorgon bär det av till skolan igen.Sitter fortfarande på pappas data, hade tänkt att lägga in ett as snygg bild på William, men då går det inte att lägga in?Det är ju typsikt, när man väl ska så går det inte, sånt blir jag irreterad på, men dyker väl upp sen.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0