har sola!

Hej på er!

Blev tyvärr ingen uppdatering igår kväll prg av att datorns ikoner var hur stora som helst och jag visste inte hur man ändra så jag gick och la mej efter ett tag var endå så trött.Men jag kan ju endå berätta vad gårdagens kväll bjöd på, jag var med Jenny och Pontus vi åkte runt och åkte bil bara, träffade lite folk och så.

Vaknade runt ett idag, skönt att sova ut måste jag säga.Sen var jag ner och åt frukost bara.Har precis kommit hem från stan har varit med syster och sola solarium i en kvart, sjukt skönt!Så jag ska duscha om ett tag och senare ska vi grilla.Vad som händer idag har jag ingenaning om,men jag ska väl vara med någon iaf.
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg ;) vad gör du då:D

2010-04-24 @ 14:14:06
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0