inte hunnit med..

Hej på er!

Förlåt för en kass uppdatering igår tyvärr, men jag har inte hunnit med,hade först skola från 08.30-15-00 sen plockade pappa,farmor och William upp mej på station, vi åkte vidare till sjukhuset för att hälsa på farfar och farmor stannade där, skönt att se han.Efter så skjussade pappa mej till Dennis boende, där jag träffade han ett tag, vi kikade bara på tv och prata.Sen gick vi ut en sväng, men dröjde inte länge innan pappas bror Kjell kom och hemtade mej.Vi skulle hemta farmor på sjukhuset så var upp dit en sväng till.När jag kom hem så åt jag bara och sen sov jag typ.

Kom hem för ungefär en halvtimme sen, nu sitter jag här och väntar på mat,gott ska det bli, hungrig som tusan:)
Idag ska jag bara ta det lugnt har jag bestämt, ska iaf ta ett varm bad med hårinpackning och så sen,mys!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0