måste skynda!

Hej på er!

Jag tänkte berätta lite vad jag gjort idag, först badade jag och fixade mej,hann dock inte tvätta löshåret sen gjorde jag mej i ordning så kom Madde hit, vi tog bussen för att ta en fika och se lite på tv.Sen kom Jenny och hemtade oss, vi åkte en sväng runt stan sen skjussa vi hem henne.Sen åkte vi hem till hennes syster och släppte in katterna och gick ut på balkongen och prata.Sen kikade vi runt på youtube hur olika tjejer fixar sitt hår,haha.
Sen åkte vi ut en stund bara, kom hem runt halv åtta, sen dess har jag ätit mat och busa lite med William.
Nu ska jag faktist skölja av löshåret och ha i hårinpackning och så och en halvtimme kvar bara tills Andra Avenyn börjar,då blire godis framför tvn för min del.Men nu måste jag skynda mej, vi hörs senare!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0