onsdag

Hej på er!

Idag hade jag skola från 08.20-14.50.Efteråt så gick jag till station och mötte Jenny, vi möte först Tina, jag fick tillbaka mina saker, sen gick vi vidare för att vänta på Pontus han hade skrivning inför körkort och han klarar det på första försöket,grattis!Nu har han bara uppkörning kvar på tisdag,får hoppas att han klarar det.!Jag och Jenny åkte hem vid tio i fem så jag var hemma hos mej vid sex.

När jag kom in så gick jag runt lite med William, han bara älskar det sen åt jag mat och kikade på tv.Nu sitter jag här med världens sprängande huvudvärk.Var som sagt i köket med 3-orna hela dagen, det sög som jag sa, men det gick bra endå:)Nu väntar jag på att Andra Avenyn ska börja, men kommer dock inte bli lika spännande att se denna gång med tanke på att en viss person med namnet Frida Persson skvallra det man helst vela se,verkligen suck, men hon har ju inte berätta allt, men endå jag såg framemot att allt skulle vara spännande, men aja:)
Puss & Kram!

Andreas "Lill Ante" Strömlund

Det är inte sant, du har bara gått i förväg, du är inte helt borta,jag vet det, jag kan se dej framför mej med ditt vackra leende,alltså det är så sjukt allting, man vill bara somna in och vakna där öppe brevid dig.
Det finns bara en fråga utan svar som vi alla ställer varje dag, varför varför varför?...:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0