strax mat!

Hej på er!

Dagen har spenderas med Madde,började med att jag tog bussen vid två till broberg där jag mötte upp henne.
Vi gick till Mia och Kevin, det är alltså min faster och kusin.Där blev det ligga i solstol och steka lite i solen sen gick vi och tog oss en fika.Sen gick vi vidare till farmor och farfar för att gå ut med Isac deras hund, dem är på sjukhuset, farfar åkte in där igår, åhå,jag hoppas han får komma hem snart:(
Efter det så tog vi en promenad till stan och satt oss och invänta pappa och Carro bara, sen åkte jag hem och hon gick hem.
Nu sitter jag bara här vid datorn och kikar runt lite, ska alldeles strax äta.Har inga alls planer för kvällen, förutom att jag ska proppa i mej godis som dem köpt åt mej, men skulle tro att jag bara blir hemma, om inte nått morakel skulle hända, att nån har lust att göra nå, haha;)
Tyvärr så blir det väldiga tråkiga inlägg utan bilder, men jag hittar inte sladden, ska leta den!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0