tisdagsmys!

Hej mina kära läsare!

Just nu sitter jag i inte världens snyggaste men hemskt sköna kläder inför kvällen, myser framför datorn med dill chips och ett glas dricka,hihi.Ska alldeles strax ta mej ett varmt bad med hårinpackning och tända ljus,mys!
Efter det kanske det blir datorn en sväng om den är ledig, men ska lägga mej i bra tid för att orka upp.

Imorgon kommer jag vara med 3-orna på Hotell och Resturang och laga mat och sånt hela dagen lika så på torsdag.Inget jag ser framemot jag har tröttnat att ha kök, så himla drygt om jag ska vara ärlig!
Nu ska jag fortsätta kika runt lite innan badet väntar.
Puss & Adjö!

Kvällens frisyr och outfit:
Klaga inte på slarvigt uppsatt & Carros stora tofflor,haha! A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0