torsdag

Hej på er!

Hade skola idag från 08.15-14-50 och som sagt hade jag kök med 3-orna idag med, faktist roligare än igår, Hanna och Jesper gjorde min dag kanon,hihi!När jag kom till rece centrum med bussen så hemtade Carro mej, vi åkte till e-center och handla och sen vidare hem och åt direkt.Sitter nu och käkar choklad sockerkaka, så äckligt gott,mums!Ska alldeles strax ta mej ett varm bad och även tvätta löshåret,inte använt det på 2 dagar och det ligger lite tovigt så jag tänkte göra det finare.Och jag fryser som en tok, hoppas inte jag börjar bli sjuk bara, men jag är nog rätt sliten sen idag och dagarna före, har varit hemskt dålig sömn, varför vet jag inte...:(

Imorgon blir det skola som vanligt från 08.30.13.13 väldigt kort och skön dag, dock bara tre lektioner:)
Efter vet jag inte vad som händer, men ska hitta på något mot kvällen iaf, får se vad det blir!
Vad ska ni andra göra?(:
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0