trevlig kväll igår!

Hej på er!

Förlåt för en kass uppdatering igår!

Men jag tänkte berätta lite vad jag har gjort igår iaf, började med att jag hade skola från 08.30-11.40.Jag och Jenny sprang då till station för att hinna med bussen, men vi missa den,suck.Så vi gick på stan drygt en timme tills nästa buss gick till Söderhamn.När vi var hemma så tog vi bussen hem till Jenny där vi märkte att hon inte hade någon nyckel in, så på en sten i solen satt vi och väntade tills hennes lillebror kom hem, tog drygt tjugo min.
När vi kom in så duchade jag och sen även hon, sen fixade vi oss och sånt.

Sen så åkte hon och åt med Pontus och hans mamma så då gick jag över till hennes syster för att börja städa,diska osv, vi skulle låna hennes lägenhet att festa i eftersom Pontus fyller 18 år idag, så grattis på honom!Jag var alltså där själv, men sen kom Jenny dit också.Ungefär runt halv sju så åkte vi och hemta Pontus och sen drog vi till sandarne och hemta Thomas sen åkte vi hem.Sen började alla folk ramla in, hade en grymt trevlig kväll kan jag säga, runt 11 kom pappa och hemtade mej eftersom dem andra skulle ner på krogen;)När jag kom hem så provade jag faktist att starta min dator, men det gick bara för segt eftersom windows 7 inte passade bra på min dator, så det blir att lägga in xp igen, då kommer den gå som ny igen, så det blir väl att göra det nu nån dag, därför dålig uppdatering.

Bilder får ni senare när Pontus har skicka dem från hans mob!:)
Men nu ska jag äta frukost och kika på tv, hörs sen.
Puss & Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0