trevlig kväll!

Hej på er!

Jag hann tyvärr inte blogga innan jag stack ut, datorn var inte ledig just då.Men jag åkte med Carro in till stan hon skjussade mej till skytten där jag mötte Jenny och Pontus.Vi var inne där en stund och sedan åkte vi ut lite.Sen skjussade dem mej till rece centrum eftersom dem skulle på bio och där väntade jag på bästa Nathalie.Hon skulle åka från hudik hit till Söderhamn.När hon kom så gick vi ut och väntade på Malin och Nathalie G, dem skjussade ner oss på stan.Vi gick in på bion och väntade på att den skulle sluta.Sen har vi åkt runt hela kvällen, hemtade även Robin så han åkte också med,haft en trevlig kväll, det vill jag tacka för.

Och imorgon ska jag som sagt upp väldigt tidigt för jag ska med familjen till Söderala och kolla på hus, det har jag inte berättat för er, men nu vet ni, så jag funderar faktist på att lägga mej strax.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0