seg onsdag!

Hallå Hallå!

Idag har jag varit usel och inte uppdatera något idag.Fy på mej!Men jag har inte haft tid och har heller inte varit hemma på hela dagen.Imorse började det med att jag höll på sova över jag strässade och fixa mej och sen tog jag bussen in till stan och tog en promenad till Jenny för hon hade råckat sovit över,typsikt.Men då tog vi bilen till skolan ist det är verkligen skönare än att åka buss.Jag har haft kök med 3-orna hela dagen har varit riktigt segt faktist men som tur var så lönade jag och Nathalie oss själv sista halvtimmen att sova med värsta filten i soffan men våran lärare tyckte verkligen inte om det,opppps, inte bra för oss,men är man trött så är man!!

Slutade vid tre då kom Jenny och hemtade mej sen drog vi hem, vi tänkte åka och gyma i Vågbro med Pontus men när vi väl kommer dit så funkar inte kortet att gå in med så vi drog på donken ist, bra där?Haha, men blev så jävla sugen när vi inte kunde träna så då tänkte jag skitsamma, men blir att göra det på fredag fast på idrotten i skolan.Sen har vi bara varit ute och åkt bil och haft det trevligt, just nu vill jag bara ha fredag,hihi!
Vad ska alla göra?(=

Jag håller seriöst på att somna här snart är så himla trött, tror jag ska hemta vatten och göra nå kvällsfika och sätta mej framför tvn tills Andra Avenyn börjar ska bli riktigt spännande eller vad säger ni?;)
Har tyvärr inga bilder på pappas dator och kameran har ladda ur, så jag slänger upp dagens look iaf som fick bli en mobil bild idag, men det är väl bättre än inget tycker jag iaf och hade dock inge löshår idag heller,orkade inte.
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0