bada är min kvällsrutin!

Hallå Hallå!

Förlåt för en dålig uppdatering idag! Men jag har helt enklet inte haft tid/ork att blogga idag tyvärr. Började med skola och då hade jag teori hela dagen, faktist gasnska skönt endå för kök kan vara så jobbigt ibland men beror ju på det dära. Och jag skulle verkligen vela ut på praktik nu känner jag även fast jag bara gått tre dagar vore mycket skönare tycker jag. Men då blir det inte på hemköp som sist utan på något dagis med små barn, för det är nått jag verkligen tycker är roligt. Men det får bli sen när jag gått ett litet tag till skulle jag tro.

När jag kom hem från skolan blev det Jenny en snabbis sen hem och kika runt lite här på internet innan pappa, Carro och William kom hem med kebabrulle som jag vela käka så himla gott och riktigt längesen jag käka det. Sen efteråt åkte jag ut med Robin ett tag, vi satt vid bryggan i solen bara, himla mysigt vare!

Har ni någon kvällsrutin som ni nästan jämt brukar göra? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0