Hallon med Grädde!

Mina åkte hem för ett bra tagsen. Innan det så tog vi oss ett bad tillsammans för hon velade tydligen också. Hon lånade en bh som är förliten för mej och ett par trosor, haha. Vi hade lite spa och hade även gurka på ögona. :) Sen kom pappa, Carro, Therese och Wiliam hem med donken så det blev att käka, gott. Sen till efterätt åt jag hallon som pappa hade plockat hos farmor och farfar och sen grädde till för jag tycker inte om glass så mycket. Det var verkligen sjukt gott! Jag brukar bara äta jordgubbar annars.. Och justja, jag gjorde nyss ett körkortstest på datorn för kul, jag har inte alls läst i boken. Så jag fick bara 32/70 rätt och 52 var godkänt, buhu. Men det var ju första gången så det kommer bli mycket bättre, ska börja läsa i boken såklart också sen när jag finner ork till det. :)

Imorgonkväll avslutar jag frågestunden,
så kom igen och ställ massa frågor till mig nudå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0