hungrig i magen!

Hejsan!

Just nu sitter jag bara här och lyssnar lite på musik. Väntar på att pappa och Carro ska dyka upp snart så dem kan börja laga mat för jag är hungrig. Jag fryser jätte mycket, har fortfarande ont i örat och är trött, suck på det! Blir nog att ta ett varmbad efter maten gud så skönt säger jag bara. Blir nog bara hemma idag och tar det lugnt det kan behövas med tanke på att det är en dag imorgon också, dessutom kök. Det är faktist segt.

Kan man tänka sig att William varit såhära liten? Va bara nån dag på bilden och imorgon börjar han på dagis!
Och om bara beräknat 14 dagar kommer min lillasyster ut. :D Gud vad jag längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Grattis! Du är en utav finalisterna i "Veckans blogg" och har även chansen att vinna en cardigan ifrån H&M (värde 199kr)



Regler finner du i länken längst ner, där ni även ska skicka in alla röstningar.



Lycka till!

xoxo, Ida



http://pappasguldkort.blogg.se/2010/august/de-5-finalisterna.html

2010-08-31 @ 17:40:03
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0