Inväntar middagen!

Hallå Hallå!

Just nu sitter jag här med Mina. Vi är super trötta, det blev lite sent inatt och vi blev väckt halv tio av att hennes mamma ringde och sen var det ingenmening att sova om ju. Men ganska skönt att vara öppe i tid för en gångs skull. Vi har fått massa gjort här hemma faktist. Vi har plockat ur och i diskmaskin sen har vi vikt alla rena kläder i tvättstugan och det var ett berg och då skojjar jag inte. Sen har vi även plockat undan på mitt rum och bäddat rent i sängen. Så nu blir nog pappa och Carro super glad skulle jag tro. Ikväll tänker vi gå på bio faktist, inte varit på de på jag vet inte hur länge så det blir nog kul. Bröderna Karlsson heter filmen, jag hoppas den är ok att se på iaf, den verkar ju lite smått spännande. Här kan ni se trailern på filmen. :)

Någon som sätt den och tyckte den var bra?


Kommentarer
Postat av: bjørg kristin

så fin blogg du har :D

2010-08-08 @ 19:49:56
URL: http://bjorgkristin.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0