iväg snart då!

Godmorgon! Tog mej en sovmorgon idag som dem andra dagarna vill säga? Haha. Så jävla skönt. :) Och ja, jag är fortfarande trött som vanligt men inte konstigt med tanke på hur sent jag somna igår. Jag har iaf ätit lunch för en stundsen. Nu ska jag bara klä på mej och åka in till stan med pappa. Jag ska först springa in på driver och få mitt lösenord och så. Sen åka vidare ut på Kicks. Jag tänkte köpa armband, för jag har inga alls så. :) Sen får jag se vad resten av dagen/kvällen har att bjuda på. Det är tråkigt väder idag, alltså regn och skit. Sånna här dagar skulle det passa perfekt med en bio kväll eller något, men då går det inga bra ist. Så det sket sig, alltid så typiskt. Vart tog sommarn vägen?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara 17år och mamma till Joline 1½år<3

Sv: Jo jag skulle kunna göra det. Maila en bild till mig som du vill ha där och vad som ska stå i den där lilla rutan som är på bilden (om du vill ha sån då förståss) sen om du vill ha nå annat på den. Sen behöver jag veta bredden på din blogg så jag vet hur jag ska göra det.men sen vet jag inte hur det blir om du ska ha den här bakgrunden som du har nu för det kommer inte passa ihop. Maila mig, det är lättare så! :)

2010-08-04 @ 15:01:08
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0