mätt och belåten!

Hallå Hallå!

Nu är jag äntligen hemma och har precis ätit sen middag. Första skoldagen gick faktist bra men jag var så sjukt trött så det var inte sant och det känns som det kommer bli jobbiga veckor med så mycket kök, vi får se hur det går. Hur som helst fick vi sluta redan vid två och som tur var hade vi bilen så vi åkte direkt hem typ. Blev först en sväng på stan och kika lite sen åkte vi hem till henne en stund och sen åkte vi ut med bilen bara. :)

Nu ska jag bara mysa ner mej i sängen och kika runt lite till här på internet innan jag ska ta mej ett bad. Jag fryser som en tok och har fortfarande sån himla mensverk, helt sjukt fast jag ätit flera alvedoner, *buhu*. Jag bytta kläder precis när jag kom hem till mjukisar så jag hann tyvärr inte ta någon dagens outfit, sry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0