Mitt i natten!

Förlåt för ett väldigt sent inlägg! Men nu är jag hemma eller ha varit det en stund. Va i stan hela kvällen eftersom det varit lyskväll med Robin och även Ajla var med, riktigt skönt och träffa henne igen, var ett bra tagsen vi sågs sist. Vi satt oss först på bryggan ett tag och snacka bara och lyssnade lite på musik, hade en marschall tänd och så, sjukt kallt nu på kvällarna, det suger! Aja, sen gick vi in mot stan och där var det inte alls mycket folk faktist. Det verkar som alla är ute på skärgården och åker båt idag. Men träffade på några iaf, men jag hade dock en trevlig kväll endå, bättre än och sitta hemma om man säger så. Jag tycker det är sjukt mysigt att gå runt när det är alldeles mörkt och se alla marschaller som är tända längst ån, hihi. :)

Just nu sitter jag och käkar kvällsfika, det fick bli 2 mackor med leverpastej och en banan. Jag har inte hunnit välja ut dagens blogg eller någonting alls nu så jag får göra det imorgon istället för jag är så himla trött nu och vill bara sova nu på direkten. Och för det andra så har jag fortfarande fruktansvärt ont i mitt högra öra så jag vet inte vad jag ska säga så imorgon måste jag till sjukan (tror jag?).

Godnatt och Sovgott alla söta läsare som fortfarande är vaken!


Kommentarer
Postat av: Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 8mån <3

Tack så mycket! :)

2010-08-29 @ 10:53:33
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0