natti mina kära läsare!

Nu har jag precis blåst och plattat klart löshåret så nu ska jag bara borsta tänderna och ta fram kläder inför morgondagen och sedan ska jag sova! För jag ska nämligen upp tidigt runt halv 7, fyfan vad jobbigt. Bara hoppas på att jag och Jenny åker bil imorgon. Det är så himla drygt med buss, men det måste jag ändå ta in till stan. Men ni får räkna med att det inte blir något morgoninlägg för det kommer jag inte orka, haha. Men slänger upp dagens outfit när jag är hemma från skolan, ni får ha det så bra sålänge. :)

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: steffi

hej , fin blogg du har besök gärna min blogg och släng in några kommentarer :)

PS.gillar din blogg och din desing <3

2010-08-24 @ 18:30:38
URL: http://steffilatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0