Om helgen!

Förlåt mig! Jag gjorde det igen, jag har totalt lämnat bloggen åt sidan den här helgen. Men jag ska berätta lite just varför.. Först i fredags så vaknade jag upp hemma hos Robin. Vi kollade bara på tv och tog det lugnt tills pappa sedan kom och hemtade mej. Sen var jag bara hemma och tog det lugnt har jag för mej.

I lördags var det som sagt min födelsedag så jag har haft fullt upp. Sov först länge och sen tog jag mej ett långt och skönt bad och sedan lyssnde jag på musik och packade saker som jag skulle ha med mej. Sen kom faster och kusin då blev det fika smörgåstårta osv... Sen kom Carros mamma Kerstin, Rasmus och självklart William eftersom han sov hos dem kvällen innan så då satt jag nere med dem och sånt. Ni kanske också vill veta vad jag har fått osv, det kan jag ta i ett eget inlägg sen med bilder. Sen åkte jag iaf vidare hem till Robin. Vi började fixa mitt hår, naglar osv. Sen kom Malin och Nathalie och överaska mej och ni anar inte hur glad jag blev! Dem hade sagt hela veckan att Nathalie tyvärr inte kunde komma och att Malin skulle åka buss. Och även att Robin visste om det, åh! :)

När vi var klar så tog vi bilen till ok för att köpa en dricka. Sen bestämde vi oss för att åka till bergviksmarknaden eftersom att ingen hade kommit ännu eller hade skjuss nu för dem va redan där. Men när vi väl kommer fram så kostade det pengar för att gå in så det orkade vi inte slösa på så vi drog på donken ist. Där blev det hamburgare och vi stod och pratade med lite folk. Sedan åkte vi till vågbro och inväntade folk och lyssnade på musik. Men dem flesta hade ingen skjuss osv. Så Malin och Nathalie drog iaf iväg till Bollnäs cruisingen medans jag och Robin gick hem till honom. Senare kom Jenny och Pontus dit så vi tog bilen till stan och gick omkring och åkte även lite. Hade en kanon kväll endå även om det inte blev som planerat och tur var väll det. Sen sov jag hos Robin, mys! :) Blev tyvärr inga bilder knäppta med tanke på att vi mest tillbringa tiden i en bil med musik oså.

I söndags vaknade jag upp hemma hos Robin hur jävla trött som helst och hade världens huvudvärk. Men det var inte så konstigt, så jag får ju skylla mej sjääälv. ;) Men det var det värt! Sen efter en stund skulle han åka hem till hans bror och hans tjej i Söderala för att fixa lite med deras systemkamera. Och pappa och Carro var fortfarande kvar på bergviksmarknaden så jag låg och kollade på tv hemma hos honom själv när han åkte tills pappa och Carro kunde hemta mej. Det var bara skönt. :) Sedan har jag bara tillbringa resten av kvällen hemma. Var ner till pizzan en sväng och köpte chips, sen drack jag massa vatten till. Var så himla sugen! Sen har jag vilat lite och så också.

Bjuder på lite godsaker som jag åt i lördags! :)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du har en bra måndag (:

2010-08-02 @ 14:38:52
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Kasia

Gud va gott de ser ut! :)

2010-08-02 @ 17:15:37
URL: http://kasia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0