sängen väntar!

Efter badet tog jag bara på mej kläder och tog sedan en rask promenad till broberg för att möta Ajla en snabbis för att göra ett kläd byte bara sen gick jag hem till Mia och Kevin en sväng för att vänta på att Carro skulle hemta mej för vi skulle till Söderala och hemta örondropparna hos hennes mamma för hon glömde ta med sig.

När jag kom hem så ställde jag mej direkt och bakade. Så jag har precis ätit en god kvällsfika det vill säga äppelpajen med kall vaniljsås till, sjukt jävla gott vare! Nu ska jag ta fram kläder, ta örondropparna och sedan försöka sova så vi hörs imorgon efter skolan, lite sovmorgon får jag allt, börjar 10.00, skönt. :)

Godnatt & Sovgott!


Kommentarer
Postat av: natta

gillar din blogg! :)

2010-08-30 @ 17:17:58
URL: http://nataalief.blogg.se/
Postat av: Jaquelen

Riktigt söt unge, ser så fridfull ut i sömnen :)

2010-09-01 @ 05:46:40
URL: http://silvacum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0