seg i kroppen...

Idag har varit en lugn dag vilket ha varit skönt faktist men endå lite tråkigt. Jag har för det mesta dels suttit här men jag har även fått lite saker gjort så det känns bra. Jag har dels tagit upp alla mina rentvättade kläder och hängt in i garderoben, sen plocka ur diskmaskin och sedan bäddad rent sängen. Och nu har jag precis ätit. :) Jag är super trött och har huvudvärk så jag blir nog bara hemma ikväll. Men jag längtar efter min present från Robin. Men jag får helt enkelt ta det någon annan dag då, imorgon kanske? :)

Jag ska även fotografera det jag fick när jag fyllde år, men jag har inte orkat det än. Har heller ingen kamera att knäppa med så ni kommer få nöjja er med dåliga mobilbilder tyvärr, men jag gör det imorgon eller nått. Men nu ska jag försöka leta någon bra film att kolla på och sedan ställa datorn vid sängen, så jag kan ligga och kolla, fan vad sköönt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kasia

SV: Inte så många. ligger på runt 200 :) Självdå?

2010-08-02 @ 21:32:41
URL: http://kasia.webblogg.se/
Postat av: Angelica fyrbarnsmamman

följa varandra på bloglovin?

2010-08-03 @ 08:47:12
URL: http://tvattlapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0