sovmorgon!

Godmorgon! Idag tog jag mej en lååååång sovmorgon för det behövdes verkligen med tanke på att det är skola imorgon. Känns ju inge vidare att man ska behöva kliva upp i tid och få ork att fixa sig osv.. ne fyfan säger jag bara. Har precis ätit lunch, det blev mexikansk soppa med vitlöksbröd till, himla gott det var. :) Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan få slänga in en ny så man har något att ha på sig dem kommande dagarna. Sen ska jag ta mej ett skönt och mysigt bad. Har inga alls planer för dagen ännu utan jag tar det som de kommer, men det blir nog mest lugnt, har sån himla mensverk. *buhu*. Men jag måste säga er att jag har haft ett helt underbart och skönt sommarlov verkligen, även om jag tycker det har gått alldeles för fort och hade velat hunnit med mer, jag kommer alltid minnas detta lov jag har bara njutit av varenda dag, himla skönt. :)


Kommentarer
Postat av: amanda

min var nog när min kompis ifrån Kalmar kom hit upp, det var riktigt roligt :)



vilken är din? :)

2010-08-22 @ 14:13:47
URL: http://anaslund.blogg.se/
Postat av: amanda

sv; oj men det låter ju riktigt roligt :) Grattis i efterskott både till din födelsedag och att ni firade två år tillsammans :)

2010-08-22 @ 14:19:57
URL: http://anaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0