suck för huvudvärken..!

Hej på er!

Idag har jag bara varit i skolan faktist från klockan 08.00-14.15 helt okej dag endå fast det var kök hela dagen lång. Men trött somfan är jag nu. Åt middag för ett tagsen det blev, pasta med ost och skinksås, super gott. Nu ska jag strax lägga mej i ett varmt och skönt bad och gud vad jag längtar, hihi! Egentligen skulle jag på bilbingo ikväll (tutbingo) i Mohed med Jenny, Pontus, Malin och Nathalie men jag fick sån huvudvärk och har ingen ork till det tyvärr så jag blir bara hemma, kan vara skönt det med. :) Imorgon har jag en kort skoldag och sedan är det äntligen helg och fyfasen vad skönt säger jag bara! Jag ska passa på att sova riktigt länge kan jag säga er annars har jag inga alls planer ännu utan jag tar de som det kommer, men något roligt blire säkert! Och förresten så kör vi på frågestunden tills imorgon kväll ist. Låter det bra? :D Så passa på att fråga det ni vill. :)

Vad ska alla ni göra i helgen?
;) 




Jeansjacka- Gina Tricot
Tröja- Fridas
Leggings- Vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0