svar på frågestunden!

Mikaela: Vad älskar du mest med sommaren? Vad tycker du om att göra på fritiden? Vad går du för gymnasie? Vad vill du bli när du blir stor? Hur tycker du en vän ska vara? Har du bra självförtroende, isf hur gör man för att få det?

Svar: Det jag älskar mest med sommaren är att man får vara ledig, sola och bada!
Jag tycker om att umgås med min pojkvän, vänner, familj, att sitta vid datorn osv..
Jag går på linjen Hotell och Restaurang.
Jag tror jag vill jobba på dagis eller i en affär, sånt som märks.
En vän ska vara snäll, underbar, omtäcksam, ska bry sig, finnas där och allt det dära, du vet!
Jag har inte bra självförtroende tyvärr så fel person att fråga, haha sorry.

Anonym: Vem är din allra bästavän, och varför just hon? Hur många har du vart tsm med riktigt, och hur länge?  Vad är ditt favorit ämne i skolan ? Vad går du för linje? Hur är ditt liv? :)

Svar: Min allra bästavän är Nathalie och det är för att hon är bäst och alltid finns när man behöver henne!
Jag har bara varit tillsammans med en om du menar på riktigt, den jag verkligen haft det helt seriöst med. Och det har vara över 2 år nu.
Mitt favoritämne är det har jag ingenaning om, haha. Alla suger, men kanske svenska då.
Jag går på linjen Hotell och Restaurang.
Mitt liv är bra, men klart jag har dåliga dagar, det har vi väll alla. :)

Sofia: Hur länge har du varit tsm med din kille ? :)

Svar: 2 år och 1 månad idag.

Johan: Hur många år har du och robin kännt varandra ? :)

Svar: OJ! Det är massa år de, jag kan inte räkna det, haha. :p

Andreas: Hur många har du varit riktigt kär i ?

Svar: Jag har faktist bara varit RIKTIGT kär i en!

Det blev några frågor iaf och hoppas ni fick svar på det ni ville ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0