svar på frågestunden!

Malin: Brukar du läsa Kissies blogg?

Svar: Ja, för det mesta brukar jag göra det.

Dennis: Vem är din bästa kompis?

Svar: Jag har 2 stycken. Det är Jenny och Nathalie. :)

Wickan: Vad är ditt favoritplagg? Vem gillar du mest av allt i hela världen? Vem förlora du oskulden med? Vem är din bästa kompis? Hur många par skor äger du? Vad tycker du om Ljusne?

Svar: Mitt favoritplagg är lack leggings, linne & jeansjacka. Jag gillar Robin mest av allt. Jag förlorade oskulden med honom. Jag har 2 st bästavänner, det är Jenny och Nathalie. Jag har 4 par skor nu som jag använder. Jag älskar Ljusne på sommarn för att kunna bada på ljusne badet, annars verkar det vara lika dött som här i stan.

Anonym: Hur länge har du och Robin varit tillsammans?

Svar: 2 år och 2 veckor på lördag.

Sanne: När fyller du år? Och vad tycker du om min blogg?

Svar: Jag fyller år den 31 juli och jag brukar inte läsa din blogg så jag vet inte.

Julia: Hur länge brukar du sova om du har sovmorgon? Hur tycker du att det funkar med bloggtrafik? Hur många läsare har du i genomsnitt? Spelar du någon instrument?

Svar: Det är helt olika beroende på när jag börjar i skolan om du menar så? Annars när jag är ledig brukar jag sova till typ 12 1. Det funkar bra med bloggtrafik tycker jag, men det är inte så att jag loggar in varje dag och försöker få mer läsare. Jag har oftast lite över 100 läsare per dag bara. Och jag spelar inget instrument.

Mikaela: Hur många läsare har du? Vad tycker du om att läsa andras bloggar? Vilka bloggar läser du?

Svar: Jag har lite mer än 100 läsare per dag bara. Jag tycker jätte mycket om det.
Oj, jag läser massa. Men storbloggarna (du vet nog vilka dem är) och sen http://elll.devote.se/, http://isabellestromberg.blogg.se/, http://saraelinmarie.blogg.se/, http://evelinamathildalundberg.blogg.se/, http://evelinaeforsberg.blogg.se/ osv.

Anonym: Vad tycker du om alla storbloggare?

Svar: Jag tycker inte det är något fel med dem, jag tycker bara det är roligt att läsa deras bloggar, vissa är bättre än andra om man säger så.

Ebba: Kan du inte ha en dagens blogg igen?

Svar: Jo visst kan jag ha det! Kör en sån imorgon då. :)

Madde: Hur länge har du bloggat och varför började du blogga?

Svar: Jag vet inte riktigt hur länge jag har bloggat, fått den frågan förr. Men jag bloggar för att jag tycker det är roligt.

Cornelia: Blir du lätt svartsjuk?

Svar: Nej, det blir jag oftast inte. Beror helt på vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0