haft en trevlig helg!

Hej på er!

Jag har inte hunnit med bloggen alls.. Blev som sagt först att jag åkte till Gävle med Jenny. Började med att vi satt och väntade på tåget och det blev sedan inställt med buss så vi sprang ut allt vad vi kunde och såg den åkte iväg och vi kuta i fatt och fick den att stanna som TUR var. Så vi skulle alltså få åka först buss till Bollnäs och sedan tåg till Gävle, drygt vare. Men vi fick bara vänta typ tjugo minuter där innan tåget kom iaf så vi var typ framme klockan tolv. Vi gick först i stan och sedan åkte vi vidare till Valbo. Det var slut sålt på det mesta tyckte jag, hittade man något som man vela ha så fanns det inga storleker eller nått men tillslut efter flera timmars letande hittade jag ett par leggings, tröja, rouge(stavas?) och brunkräm. Tror faktist det var allt, förutom maten då såklart, hehe. Sedan bestämde vi oss helt plötsligt för att gå på krogen hemma här i Söderhamn ikväll. Så vi tog sex tågen hem sen åkte vi bara hem till mej för att hemta mina klack skor och sen drog vi till Jennys syster där vi lagade mat och sen kom Pontus också dit. Sedan fick vi stressa somfan och fixa oss innan Nathalie, Malin, Elisabeth, Kim och Hansson kom dit. Vi började förfesta lite innan vi drog vidare hem till Pontus och satt där. Strax innan tolv drog vi ner på krogen, det var första gången för mej och Nathalie och vi hade riktigt kul faktist, dock lite mindre folk än jag trodde, men det är ju helgen före lön och hört att det ska vara fler på lördagar, hihi. Och eftersom att Nathalie fyllde när klockan slog tolv så gick vi upp och sjöng för henne i micken efter att vi kommit in och sånt, så söt som vi var!

Idag vaknade jag upp hemma hos Pontus med Jenny, alla vi var riktigt trött. Men vi klev upp och åt frukost, det blev varma mackor plus vatten, gott. Sen har vi bara legat och kika på tv faktist. Sedan blev vi hungriga och åkte till donken och käka och sen åkte jag och Jenny hem till hennes syster. Vi satt vid datorn och snacka bara. Sen kom pappa och hemtade mej. När jag kom hem så hann jag nästan bara in innan jag skulle ut igen för att träffa Robin ett tag, vi satt på skolan här i stugsund och snacka bara, himla mys såhära på kvällsidan tycker jag. Tänkte faktist dra ut med Jessica nu snart men vi har endå ingenting att göra och jag känner ingen ork, så vi struntar it. Men jag har inte träffat henne på super länge, så jag saknar henne! Blev tyvärr inga bilder knäppta för våran del men det var någon där inne som fota två bilder på oss, dem hade inte kommit upp på deras hemsidan än iaf, jag vet ju inte om dem gör det men isf lägger jag upp dem här om jag ser dem. :) Och förresten visar jag bilder på det som blev köpt imorgon, har inte haft tid och knäppt ännu, sry. Imorgon börjar den vanliga uppdateringen igen och det gillar ni va? ;) Jag ska bättra mej jag lovar!

Grattis min allra bästavän på 18 års dagen, jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0