Trevlig kväll!

Hej på er alla!

Har haft det trevligt ikväll, var som sagt först i Ljusne med folk. Vi åkte först lite bil sen badade dem medans jag och Jenny kollat på lite, sen satt vi i bilen och lyssnade på musik. Sen skjussade dem mej till e-center där jag väntade på Robin för han skulle tanka moppen. Sen åkte vi och satte oss på bryggan vid ån och prata bara. Det var mysigt såhära på kvällsidan sen skjussade han hem mej. :) Nu har jag precis ätit kvällsfika, tänkte bara kika runt lite till innan jag ska sova, för jag behöver verkligen sömn.

Glöm inte bort frågestunden, den avslutas ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

följ gärna min blogg! :)

2010-08-11 @ 17:49:21
URL: http://fannysuperkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0