trött och hungrig..

Hej på er alla mina söta blogg läsare!

Idag var en rätt sån skön och även kort dag i skolan även fast jag haft kök hela dagen, men var riktigt seg det var jag är så himla trött så det är inte sant. Aja, just nu sitter jag här och lyssnar på musik bara, väntar på att pappa, Carro och William ska komma hem från farmor och farfar så dem kan börja laga tacos nångång, jag är jätte hungrig, åt inte mycket alls i skolan konstig nog. Jag har fortfarande inte en blekaste vad som händer ikväll, det får jag helt enkelt se, jag är som sakt jätte trött så vi får se vad jag orkar göra idag. :)


Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

SV: Vad roligt! :) men för att vara med & tävla måste du skriva ett inlägg på din blogg och länka det i din kommentar :)

2010-08-27 @ 16:01:24
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0