svar på frågestunden!

Frida: När ska du skaffa barn? När ska du flytta hemifrån? när ska du börja umgås med mig igen som förr, och inte bara säga att vi ska bättra oss?

Svar: Jag vet inte alls när jag ska skaffa barn, ska först ha en ett jobb så jag kan försörja mitt barn.
Jag ska flytta hemifrån när jag har råd till att göra det, så vet inte när det blir.
Jag vet inte, vi får helt enkelt försöka vara när båda har tid, alltid så är det någon av oss inte kan.

Ida: Hur länge har du bloggat och varför börja du? När blev du av med oskulden? Hur många syskon har du? Och vad använder du för smink? Kram:)

Svar: Jag har ingen koll på hur länge jag har bloggat faktist tyvärr inte sådära super länge ändå.
Jag började för att jag tycker det är roligt att skriva och även få ideer av andra och få massa kommentarer.
Jag minns inte riktigt faktist, men var i mitt förhållande med Robin iaf.
Jag har 2 syskon och sen även en halvbror på mammas sida, men vi träffas typ aldrig.
Jag använder en foundation som heter Ideal Finish och mascara med IsaDora. Kram påre!

Mikaela: Vilken är din favoritklädsbutik? :)

Svar: Jag tycker mest om Gina tricot och H&M men även internetsidor som nelly.com och bubbleroom.se :)

Cajsa: Hur länge har du och Robin varit tillsammans? Och vill du flytta ifrån Shamn någongång?

Svar: Vi har varit tillsammans 2 år och 1 vecka idag.
Det vill jag säkert göra, men inte just nu.

Dennis: Vill du gifta dig och med vem? Hur många barn vill du ha?

Svar: Nej, det vet jag inte men isf med Robin.
Jag vill ha 1 eller 2 barn.

Cornelia: Hur många gånger har du haft sex?

Svar: Massor av gånger.


Kommentarer
Postat av: Tina

Fin blogg, kolla gärna in min och komentera!

2010-08-07 @ 00:19:07
URL: http://onlytina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0