varm bad väntas!

Godkväll! Då var andra skoldagen också avklarad, haft kök hela dagen och det var verkligen jobbigt. Efter skolan har jag och Jenny varit en sväng med Dennis och Andre kvar i Bollnäs. Vi åkte bil i spö regnet bara, ganska mysigt att sitta i en bil när det regnar. :) Sen åkte vi hemåt och då åkte vi ut med Pontus ett tag bara.

Nu är jag mätt och belåten efter att ha ätit en sen middag, det blev klyftpotatis, kotlett och sås, super gott! Nu tänkte jag ta mej ett varmt och skönt bad och sedan krypa ner i sängen och välja ut en vinnaren av dagens blogg och sedan ska jag göra som min sötnos William nedanför på bilden alltså sova, jag är super duper trött!


Kommentarer
Postat av: frida berg

fin blogg (: kommentera gärna här ;http://ftob.blogg.se/2010/august/kommentera.html#comment. tack i förhand! (:

2010-08-24 @ 21:17:24
URL: http://ftob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0