Woops!

Jag har inte alls hunnit med bloggen dem senaste dagarna, men nu är jag tillbaka. Men jag tänkte börja med att berätta vad jag gjorde igår. Då var det som sagt cruising i stan och det innebärde dels fest. Det började med att Robin kom och hemtade mej så åkte vi hem till honom och fixade oss och så. Senare mot kvällen så tog vi oss en promenad in till stan och träffade folk och så, mycket trevligt. Senare blev att vi åkte hem till hans bror och hans tjej i Söderala för att sova. Vi kikade först lite på tv sen la vi oss. Men det dröjde inte länge förns jag fick panik och fick springa på toa i ett kör och spy så jag har i stort sätt tillbringa natten/morgon där, fyyyy! Så va en del bakis idag, men får som sagt skylla mej själv och så kan det gå ibland, men har lärt mej en läxa nu.

Idag kan jag inte direkt säga när vi vakna, för jag har knappt sovit någon blund prg av allt. Så vi har väll bara vilat och suttit ute på deras framsida i solen och snacka skit, haha. Det var trevligt dock tråkigheterna då. Senare skjussade dem hem mej och då slocknade jag direkt i sängen i typ 2 timmar, välbehövligt verkligen. Senare ikväl har jag fått i mej lite tacos iaf, tur var väll det. Nu har jag precis kommit upp ur badet och känner mej genast mycket bättre förutom att jag börjat fått jätte ont i halsen, men jag hoppas det går över snart. Blev tyvärr inga bilder tagna från kvällen vilket var synd, men tror inte någon av oss tänkte på det faktist, sry.

Så här får ni en bild på min sötnos ist, se och njuuuut..!


Kommentarer
Postat av: angelica

du blev veckans blogg

2010-08-16 @ 00:36:28
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0