äntligen!!!

Minns ni att jag berättade att mitt internet sluta fungera? Nu är det ÄNTLIGEN fixad, pappas kompis som var här tidigare ni vet har fixa det och gud vad tacksam jag är för det, så mycket skönare att kunna sitta på min nu så slipper jag låna pappas hela tiden! :)

Nu är jag hemma efter att ha varit ute med älskligen. Vi har suttit vid bryggan och haft det mys som vanligt bara. :) Och det var verkligen jätte skönt och varmt ute. Tog mej faktist en cykel tur ner dit, bara skönt och röra på sig lite. Imorgon åker jag till Gävle med han, hans pappa och mamma det ska bli trevligt. Dock har jag bara pengar till att käka där, men det gör ingenting för min del faktist, jag tänker följa med endå som sällskap och ge smakråd till Robin såklart. :) Jag tänker åka dit och shoppa efter jag fyllt år någongång. Jag ska försöka att lägga mej i skaplig tid ikväll iaf, får vi väll se hur det går..

Therese gamla cykel på bild, den jag lånar då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0