början av dagen..

I morse väcktes jag utav att Robin ringde och väckte mej. Men klockan var runt halv 12 som tur var, för jag bestämde redan igår att jag skulle ta mej en lång sovmorgon för att det skulle regna, men det var bara mulet. Sen gick jag ner och la mej framför tvn bara och sen käka jag. Har precis hängt en tvätt så duktig som jag är, *hihi*. Nu väntar jag på att pappa och Carro ska komma hem så jag kan få duscha. Jag måste passa William lite eftersom han är lite blyg ibland och vi har främmande som kom precis. Pappas kompis och hans barn på 5 år. :) Senare ska jag umgås med Robin, vad vi ska göra återstår då. Vi får höras efter duschen eller senare ikväll helt enkelt, jag hoppas verkligen inte att det börjar regna, för då blir man bara deprimerad. Eller vad säger ni?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0