chillar!

Kom hem för ett tagsen. Har varit ute och åkt bil med Robin och Danne hela kvällen. Mycket trevligt tycker jag, vi har lyssnat på musik och snackat en massa. :) Just nu sitter jag och dippar gurka så jävla gott! Någon mer än jag som gillar det? Och jag är super trött verkligen! Så ska försöka att inte sitta uppe allt förlänge ikväll, men det brukar kunna vara svårt. Datorn kan vara lite farlig ibland, *hihi*. Imorgon ska det som sagt regna och jag tycker faktist inte att det gör någonting, för jag tänker ta en lång sovmorgon och sen bara slaaaapppa, kan vara skönt det också ibland. Kanske att man ska leta fram någon bra film och kolla på snart? Vore nog en bra ide för att fördriva tiden lite och bli trött kanske...

Ge tips på någon bra film att ladda ner?!
 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Adine

Dippad gurka är asgott! :D



Hmm..film.. Knight and Day kanske? Om du inte redan sett den :P Jag såg den på bio förra veckan och den var rätt bra :)

2010-07-25 @ 09:53:11
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0