chillar bara...

Hallå Hallå!

Nu är jag hemma efter en dag i Gävle. Vi var först i stan och kika lite, jag hittade ett par trosor, ett par sommar skor och en plutt till läppen. Sen var vi och åt mat det blev pasta och kyckling i currysås för min del, sjukt gott faktist. Sen blev det tandläkarn och därefter hem. Nu ska jag fortsätta chilla till musik bara jag är så sjukt trött så det är inte sant. Ska väl äta något igen också tror jag väll. Sen ska jag vara med Robin får se vad vi hittar på för något, plutten jag köpte till läppen är en rosa pärla typ jag kan visa er sen. :)

Rosa/lila spets trosor från H&M, det var 2 st för 50kr på rea så Therese fick ett par.

Rosa ballerina skor från Din sko 99 kr på rea(Har kosta 199kr)

Pasta och Kyckling med currysås och bröd 74 kr inkl dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0