chillar till musik!

Nu är jag tillbaka. Var ju som sagt först på driver idag och kollade synen och som jag sa så trodde jag att jag skulle se lite sämre en godkänt vilket jag gjorde, för aldrig varit så trött som idag, haha. Synd var det. Så jag bestämde att åka ner dit imorgon och göra om det så jag hoppas att jag ser bättre då, det gör jag nog. :) Sen var jag på stan med pappa en sväng, vi kollade runt och sånt. Hittade en present åt älskling iaf, han fyller ju år på torsdag. Kan tyvärr inte skriva vad för någonting eftersom att han läser min blogg, men jag kan visa er sen nån gång. Sedan åkte jag hem och käka bara, satt ett tag vid datorn och satt även fast lösnaglar. För jag ska ha det på lördag och skulle prova hur det såg ut så blev att jag hade dem på mej idag också. Så jag hade lite svårt med att skriva ett inlägg innan jag blev hemtad av Robin som jag tänkte göra, så himla ovant och obehagligt men ska man vara fin får man lida pinn? Eller vad säger ni? :) Haha. Vi åkte hem till honom och färgade mitt hår, blev jätte bra. Sen har vi bara slaaapppa och kolla på tv.

Nu är jag hemma och gör inte så mycket, sitter och lyssnar på musik som vanligt. Och jag längtar nå hemskt tills på lördag då jag fyller, kommer bli en toppen kväll med massa folk! Och bilder kommer självklart tas. Även 2 hela år med min älskade pojk då, gud vad tiden går fort, lika kär nu som då, så ett grattis på oss , tack? ;)

Vad ska ni andra göra i helgen?

Skit dåligt mob bild men tänkte bara visa hur naglarna blev,
dock sitter någon lite sne, men skulle bara prova så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2010-07-28 @ 00:27:33
URL: http://viola.devote.se
Postat av: MLI

fina naglar :) kram!

2010-07-29 @ 19:30:40
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0