chillar...

Hallå Hallå!

Jag hann tyvärr inte blogga efter att jag hade fixat massa. Men nu är jag tillbaka igen. Roligt va?;) Jag har iaf pysslat massa med mitt rum, jag bestämde mej för att moblera även fast det inte är så stort men det gick så nu är det mycket mysigare tycker jag så det känns riktigt bra men mot vintern får jag ändra tillbaka eftersom att sängramen står mot fönstret vid elementet men inte är det dags än,hehe. Efteråt så gjorde jag i ordning en hamburgare och blev sedan upp plockad av Jenny. Vi åkte runt lite och prata bara och sen skjussade hon mej till Robin för att jag skulle vara med honom. Vi tog moppen till stan och satt oss på bryggan bara men dröjde inte länge tills vi bestämde oss för att dra till lillhan för jag glömde mitt deadem sist vi bada där och konstigt nog så var det kvar helt sjukt men jag blev då minsann glad iaf. :) Sen åkte vi till han och kollade på tv och tog det lugnt.

Kom hem för ett tagsen och har precis slängt i mej en pirog riktigt längesen jag käka det faktist och dem var inte alls stor men det passa perfekt när man bara var sugen liksom. Men snart väntas det gurka som jag ska doppa i dipp gud så gott! Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och chilla bara och jag är jätte trött men får skylla mej själv fan. :)

Vad har ni andra gjort ikväll?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0