förlåt mej!

Hallå Hallå!

Idag har jag haft bloggtorka faktist! Men nu är jag igång igen. Kom nyss hem efter att ha varit och handlat mat för hela veckan med familjen, hade inget bättre för mej så följde med och vi har precis ätit och jag är proppmätt. Jag tänkte även berätta för er att idag har vi äntligen bokad tid för kursen för att få övningsköra, ska gå torsdagen den 12 augusti med pappa. Och vilka tider dem har på driver då, åtta på morgon. Hemskt att kliva upp så tidigt ju eller vad säger ni? Men jag ska nog överleva, skönt sen när det är gjort. *hihi* ;)

Bilden jag lovade er igår ifrån bryggan, inte den bästa bilden men endå!


Kommentarer
Postat av: Linn-Cecilie

Lykke til på kurs!

Så fin blogg du har

2010-07-20 @ 20:29:03
URL: http://cappuccinojenta.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0