inte hunnit med...

Hallå Hallå!

Idag har jag inte hunnit med bloggen alls. Började med att jag åkte till Gävle tidigt på morgon redan vid sju som jag sa och gud så trött jag var och inte kunde jag somna på vägen ner heller. Vi var hos tandläkarn säkert en halv timme innan det var dags men som tur var fick jag komma in nästan direkt så det var skönt.:) Efteråt åkte vi ner på stan ett tag för att leta någonstans vi ville käka. Vi vela ha pizza och hittade bara en vid tågstation och där vela inte jag käka såg inte så trevligt ut var liksom en kiosk i samma,haha. Så sen bestämde vi oss för att leta vidare och hittade ingen men det gjorde absolut ingenting för våran del för till slut åt vi på Östbergs Pärla det var en Kina restuarang och jag har faktist aldrig ätit där förut och jag kan ju bara säga fyfan så gott det var jag nästan dog! Dem hade massa olika maträtter men jag jag åt ris och någon jätte jätte jätte stark köttgryta typ vet inte alls vad den heta men jag tycker verkligen ni ska käka där om ni är i Gävle någongång ni kommer inte direkt ångra er.

Precis när jag kommit innan för dörren hemma så tog jag direkt på mej bikini,packade väskan och började sedan gå ner till vägen där Robin kom och plockade upp mej med moppen och vi drog sedan iväg för att bada och sola i Lilhan så himla härligt förutom alla bromsar som surrar man kan knappt koppla av och biten har jag också blivit. När vi kändes oss klara där så tog vi moppen tillbaka till robin där jag somnade en snabbis medans han duscha sedan har vi bara legat och kolla på tv osv. Dem skjussade hem mej runt åtta. Då åkte jag direkt ner på stan med pappa på alen för att köpa godis och dricka.Men nu har har jag precis bada klart och sitter just nu och mumsar i mej godis och lyssnar på musik ska alldeles strax plocka undan på rummet och lägga mej och vila ett tag i sängen  för jag är sjukt trött och det är inte så konstigt. Papppa och Carro ska endå se på film här på datorn snart. Vi får höras senare om jag orkar annars imorgon!
Puss & Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0