gårdagen!

Hallå Hallå!

Igår blev det ju tältning i Lillhann med Robin och Rasmus hade en kanon kväll faktist dock tråkigheter till en början,jag hade världens sprängande huvudvärk först och främst och det var nog för att jag inte druckit mycket vatten och hade varit ute en hel dag i solen men sen hade vi ingenaning om vad vi skulle göra,så vi satt först på Robins altan och jäste i solen och jag kan bara säga att jag älskar det hära underbara sommarvädret!Sedan gick vi för att sätta upp tältet och lämnade grejjor osv sedan gick vi iväg till pizzan för att käka blev att vi delade på en familjepizza en hawaii,va jätte gott men dock åt vi inte mycket alls så vi tog med hem och sparade och åt det senare mot natten,haha.När vi kom tillbaka till Lillhann så la vi oss först ett tag inne i tältet och vilade och sedan gick vi ut och satte oss vid vattnet bara och senare på natten åkte vi iväg till statoil för att köpa pocorn och dricka och sedan satt vi på bron vid vattnet i stan och lyssnade på musik och njöt av den härliga sommarnatten,mys!Sedan åkte vi tillbaka till tältet för det var så mycket mygg ute och det gjorde vi nog helt rätt i tycker jag,lyssnade på musik,gick runt ute och prata bara och jag har faktist tyvärr inte sovit någonting alls inatt men vi hade det roligt endå!:)


Idag var vi ut tidigt och vi var endå pigga och glada fast vi inte sovit något konstigt nog,men över energi hade då jag iaf men det tror jag inte gjorde något?Haha.Men vi gick iaf ut och la oss och stekte solen,åkte sedan ner på tempo och köpte massa gott och sen åkte vi tillbaka för att bada osv,riktigt skönt i vattnet faktist när man väl doppat sig..Riktigt mysigt har vi haft det!Sen skulle Rasmus hem strax innan ett så då packade vi ihop allting och sedan skjussade Robin hem mej på moppen och först då jag märker hur jävla trött jag egentligen är.Nu har jag precis kommit upp ur badet och jag håller seriöst på somnar här framför datorn,funderar starkt på att lägga mej och sova 1 eller 2 timmar för jag tror jag behöver det har endå inget bättre för mej tror jag?..;)Aja,får se hur jag gör!

Vad har ni andra gjort igår/idag?!


Kommentarer
Postat av: Linnea

gå in på min blogg för att välja vilken bild du vill rösta på, hoppas du vill rösta!



http://www.neaiza.blogg.se



snälla (a)

2010-07-04 @ 17:26:32
URL: http://neaiza.blogg.se/
Postat av: alice

Tipsa om en bra kamera jag skulle kunna köpa? Blir otroligt tacksam om jag får in några tips som jan hjälpa mig att välja! :)

2010-07-04 @ 19:30:41
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: kamilla

fin blogg! =)

2010-07-05 @ 11:59:03
URL: http://kamillawahidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0