Hemma!

Hallå Hallå!

Idag har jag inte bloggat alls dels för att jag haft annat för mej tills nu. Jag vaknade runt halv 12, då klev jag upp och tog mej ett låååångt och varmt bad gud så skönt det var. Sen var jag ner och käka mat och åkte sedan iväg till stan med pappa, Carro och William. Vi gick först in på driver för vi tänkte göra syntest men då var det ingen där, dem hade förmodligen lektioner eller något, vi var lite sent ute just vid den tiden kanske. Så vi åkte ner till stan och letade en present åt min kusin som fyllde 17 år idag. Hittade tillslut en snygg t-hirt från Hollywood som vi köpte. Sedan skjussade pappa dit mej och dem åkte vidare hem. Där var farmor och farfar ockå. Så satte mej och fikade med dem osv. Trevligt var det.! :) Sen kollade jag lite på tv och gosa med hundvalpen. Kevin gilla t-hirten jätte mycket och passade perfekt i den, så det var ett väldigt bra köp det.

Kom nyss hem och har precis käka lite kebabrulle, orkade dock bara några tuggor eftersom jag ätit mej mätt på smörgåstårta. Nu väntar jag på att pappa ska beställa leggingsarna jag visade er igår åt mej. :) Ser ut att bara bli hemma ikväll, men vi får väll se hur det blir. Hör någon av sig tackar jag förmodligen inte nej till att göra något.

Grattis på 17års-dagen kusin vitamin! Dock inte tröjjan vi köpte på bild, tog denna bild från hans mammas fb! Blev aldrig att jag tog någon bild på t-hirten vi köpte tyvärr.

Kommentarer
Postat av: AmalieAngela

Utrolig fint skrevet & fin blogg :p

2010-07-27 @ 10:11:45
URL: http://amalieangela.blogg.no/
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Just nu säljer jag handsmycke för 50kr och frakten ingår.

Men endast denna veckan ;P

Ta en titt!

2010-07-27 @ 10:26:06
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0