hemma nu!

Efter att ha varit ute ett tag med Robin. Vi har suttit på en brygga vid vattnet och bara myst i solen och snackat en massa. Har även bestämt att åka utomlans till Grekland alltså i Kreta nästa år bara vi två i början av augusti eller något liknande. Jag tycker det ska bli jätte roligt och jag längtar redan en massa, vi har ju varit tillsammans 3 år sista juli då också, så det kommer bli underbart att åka lite efter och så! Man vill liksom bara åka på direkten och jag som aldrig varit utomlans tycker det ska bli jätte spännande. Det har inte han heller men han ska förmodligen i September, lyx tycker jag jag då!

Är det någon av er som varit i Kreta och tycker det är ett härligt ställe?


Kommentarer
Postat av: Fashiontrio - Sofia, Felicia & Emmy

Hej! Fin blogg, allt bra? :-)

2010-07-18 @ 23:43:18
URL: http://fashiontrio.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Hejsan!

Jag har inte varit i Kreta, men skulle jättegärna vilja åka dit! Det verkar väldigt mysigt där ;-)



Allt bra här?

Kram! ♥

2010-07-19 @ 11:31:29
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej den svarta tröjan var fin och jag har varit i kreta det är jätte fint där :)

2010-07-23 @ 01:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0