hemma!

Har haft det trevligt med min morbror och mina 2 kusiner dem va 8 och 11 år.Vi har hoppat studsmatta och suttit ute och prata bara sen har dem även sparkat lite fotboll med William,hehe.När dem hade åkt hemåt så åkte jag,pappa och William ner till stan för att köpa present åt farfar som fyller 77 år idag och det fick bli massa lottor och en stor fin bukett med solroser som lukta himlans gott och han blev jätte glad.Vi satt ute på deras altan med Mia,Kevin,Farmor,Inga och Hasse som också var där och fika,alltid lika trevligt!:)

Jag knäppte även bilder på mina 2 söta kusiner men tyvärr så blev dem jätte suddiga så ingen mening att lägga ut synd nog,men ska ta några från fb sen så kan ni få se.Nu ska jag lyssna på musik och fortsätta kika runt lite och senare ska jag förmodligen ut med Robin får se vad vi hittar på och han ska även ta med min kamera som jag har haft där i drygt ett år,jag längtar efter att ha en egen med sig och kunna knäppa massa bilder när man vill!
Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: MLI

fin blogg! :) kramar

2010-07-06 @ 18:20:40
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: alexandra

Söt blogg! :)

2010-07-06 @ 21:23:12
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0